bäckfjärden

tänkte att jag bara skulle meddela att jag befinner mig i stugan nu, och det lika med inget internet som ni kanske förstår. eftersom vädret varit sämst idag tog vi en impulsresa till umetown där jag hämtat min lägenhetsnyckel och varit och kikat på läggan för första gången. dumt kanske man kan tycka. men jag har haft sån tur, både med studentrummet & läggan nu då. den är superbra, inte alls så hemsk som jag hade börjat inbilla mig. toppen toppen. är gaaalet taggad på IKEA nu och känner att äntligen ska jag som få mitt eget. adjöss med korridorer. sitter förtillfället hemma eftersom mampap for till stan eftersom NÅGON fyller år på torsdag. imorrn hoppas jag på strålande sommarsol och sen väntar work. har mycket nu, fredag kalas med familjen, lördag kalas med tjejerna, söndag släktträff. men det är väl bra att det händer ngt så jag inte dör av trisstess. tills vidare, hade gött.
allmänt | |
Upp